Plan for båd-optagning og -isætning

                        Skrænt nedenfor Flagstadmarken                                         

                          11     10      9      8      7      6      5      4      3      2     1       Masteskur  Klubhus

Langs                 12

sydmole             13

                         14

                         15

                         16

                         17

                         18

                                             19    20     21     22      23     24    25     26    27    28

                             Langs sten mod havnebassin                            

Vinterplads

Navn

Havneplads

Bådtype

1

XXX

 

 

2

Simon Krogh Nielsen

41

Shipman 28

3

John Løwenstein

46

HR 29

4

Carsten Andersen

44

Saga 29

5

Peter Hansen

47

Impala 30

6

Peter Østergård

35

Polaris Drabant

7

Anders Lundetoft Clausen

-

Dynamic 3000

8

Steen Handwerk

43

Larsen 28

9

Henrik Granly

81

X119

10

Birger Lefevre Roy

53

Nimbus 26

11

Jan Have

31

Granada 24

12

Lars Pedersen

36

Albin Vega 26

13

Peter Hauerslev

26

Albin Vega 26

14

Thomas Jeppesen

68

Impala 27

15

Poul Pedersen

38

Sundancer 260

16

Reider Wind

74

HR 33

17

Henrik Dinesen

75

Elan 31

18

XXX

 

 

19

XXX

   

20

Milo Schultz

83

Maxi 999

21

Hans Kurt Jakobsen

30

LM 28

22

Morten Lohse

144

Faurby 999

23

Anders & Dorte

-

DS 37

24

Henrik Lund

109

Maxi 100

25

René & Dennis Larsen

56

Dehler 35

26

Poul Jepsen Andersen

27

Colvic Ufo 31

27

Teddy Pedersen

82

Coronet 31

28

Nicolai Aalholm

75

Albin 25

29

Jeppe Malmmose

52

Hanse 385

 

Ovenstående skitse viser vinterplacering på land af aktuelle både i Lundeborg Lystbådehavn.  (31.10.20)

For at bådejerne bedre kan vurdere, hvornår på dagen deres båd skal tages på land eller sættes i vandet, foreslås at isætninger og optagninger foretages i numerisk orden begyndende med nr. 1.

Rækkefølgen kan undtagelsesvis ændres, såfremt nogen på grund af arbejde eller anden vigtig grund har behov for det.

Med henblik på en rimelig fordeling af mødetid og arbejde i løbet af dagen foreslås, at bådejerne hjælpes ad, således at ”tidlige numre” hjælper andre ”tidlige”, ”mellem-numre” og ”sene-numre” tilsvarende.