Vores gode ven - Tage Rasmussen - medlem i Lundeborg Sejlklub er gået bort efter et langt og aktivt liv.

Tage havde livet igennem en stor kærlighed til søen og havde i flere perioder båd, i de første år en mindre med havjagt for øje og senest en Saga motorbåd, som blev anvendt til tursejlads. I en årrække havde han båd i Skårupsund, senere i Lundeborg, hvor han blev medlem i Lundeborg Sejlklub. Både Tage og hans hustru Ellen har været sikre og faste deltagere i sejlklubbens arrangementer, både til foredrag og til festlige sammenkomster.

Tage blev medlem i klubbens grejudvalg, hvor han deltog i de mange små og store gøremål med vedligehold og pleje af klubhus, grillpladser m.m. Da Tage blev ramt af kræft afhændede han til sidst båden, men fortsatte alligevel sin deltagelse i grejudvalget, hvor han var aktiv helt frem til januar i år.

Tage døde i lørdags i en alder af 85 år. Vi vil savne Tage og hans håndelag og mindes hans lune og rolige gemyt. Æret være hans minde.

21-04-2020