OPSLAGSTAVLEN

Kære medlemmer….

Som jeg tidligere har mailet, er det tid til isætning af flåden….. Der er desværre sket det uheldige, at jeg ikke kan blive enige med ”Schou”-vognmanden, de forlanger timeafregning for at sætte vores både i vandet og efter lange forhandlinger, er det lykkedes at få en regning på 30.000 kr. for os alle, hvilket jeg under ingen omstændigheder ville acceptere, så jeg har sagt nej tak efter kontakt med en anden.

Heldigvis vil vognmand Lars fra Faaborg gerne hjælpe – MEN det bliver først søndag den 1. maj 2022 fra kl. 7.00, hvilket jeg har accepteret på vores alles vegne – jeg håber, at I kan….

DVS:  I bedes tilmelde jer til mig på gustenhoff.vest@gmail.com (svar på denne mail) eller sms tlf. 22438867 senest torsdag den 14. april – gerne med det samme. I får straks en bekræftelse med prisen på…

Selv om, I har tilmeldt jer en gang, bedes I lige gøre det igen….

Hilsen